Help jij mee?

Collectanten gezocht in Hengelo

Hengelo - Van 12 t/m 17 oktober 2020 vindt de jaarlijkse huis aan huis collecte van de Kon. Ned. Ver. EHBO-Hengelo plaats. Om deze week tot een succes te maken, is de EHBO-Hengelo hard op zoek naar collectanten in Hengelo.

De opbrengst van de collecte wordt gebruikt voor de aanschaf van 2 nieuwe AED’s om ieders hart zo gezond mogelijk te laten blijven kloppen.

De AED’s worden ingezet tijdens alle evenementen in en om Hengelo en zijn beschikbaar voor de lekenhulpverlening. Tevens wordt de opbrengst gebruikt om de cursusgelden zo laag mogelijk te houden zodat iedereen in staat is een Eerste Hulp cursus te kunnen volgen.

Word collectant

Help jij mee? Het Coronavirus heeft grote impact, ook op de EHBO-Hengelo. Door alle maatregelen hebben wij dit jaar geen inkomsten uit cursussen en evenementen kunnen genereren. Hierdoor zijn wij onze inkomsten misgelopen. Onze kosten gaan echter wel door.

Wordt collectant en help de EHBO Hengelo hun doelstellingen te behalen.

Collecteren is een kleine moeite en kost maar enkele uren van je tijd, het is nog leuk ook.

Collecteren is een kleine moeite… maar het effect is zeer groot!!

Je gegevens

Vertel ons hoe we contact met je kunnen opnemen.

Hoe kunnen we helpen?

Stel gerust een vraag of laat eenvoudigweg een reactie achter.

Over de Kon. Ned. Ver. EHBO-Hengelo

De Kon. Ned. Ver. EHBO-Hengelo is een vereniging die al 82 jaar bestaat en compleet draait op vrijwilligers, zij krijgt van geen enkele instantie subsidie. Wij geven jaarlijks diverse EHBO cursussen en verlenen eerste hulp op zo’n 150 evenementen in en om Hengelo. Om aan alle eisen te kunnen voldoen hebben wij geld en middelen nodig om de benodigde kleding, materialen en cursussen te kunnen aanschaffen. Helaas is dat dit jaar door Convis-19 niet mogelijk.