Het bestuur bestaat uit een oneven aantal personen zij vervullen onderstaande functies:

Let wel, de ledenvergadering is er voor de leden, tijdens deze vergadering wordt door het bestuur verantwoording aan de leden afgelegd.

Wilt u meedenken of uw menig laten horen, kom dan wel naar de ledenvergadering. In de kantine hangt een brievenbus. Hierin kunt opmerkingen, ideeën en aanmeldingen als vrijwilliger deponeren. Formulieren hiervoor hangen naast de brievenbus.

Henriëtte Oude Wesselink-Gieskes

cursussen@ehbo-hengelo.nl