Als EHBO-organisatie zijn we voortdurend op zoek naar nieuwe vrijwilligers die graag ervaring willen opdoen in het verlenen van EHBO-diensten tijdens evenementen. Wil je ons team komen versterken en bijdragen aan de veiligheid van bezoekers op evenementen? Neem dan gerust contact met ons op! We vertellen je graag meer over de mogelijkheden.

Om onze doelen te bereiken zijn we altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers die ons team willen versterken en bijdragen aan de veiligheid van bezoekers op evenementen. Bij EHBO Hengelo staan we open voor mensen van alle achtergronden en niveaus van ervaring. Of je nu een ervaren EHBO'er bent of net begint, wij verwelkomen je graag in ons team.

Als vrijwilliger bij EHBO Hengelo krijg je de kans om waardevolle ervaring op te doen in het verlenen van eerste hulp bij evenementen. Je leert nieuwe vaardigheden, maakt nieuwe vrienden en draagt bij aan de veiligheid van anderen. Onze ervaren EHBO'ers zullen je begeleiden en trainen, zodat je goed voorbereid bent om te handelen in noodsituaties.

EHBO Hengelo biedt verschillende diensten aan voor evenementen, zoals het opzetten van EHBO-posten en het verhuren van EHBO-materialen. Onze EHBO'ers hebben ruime ervaring met het verzorgen van EHBO-diensten tijdens evenementen van verschillende omvang en aard. Of het nu gaat om een klein evenement of een groot festival, wij hebben de kennis en ervaring om de juiste hulp te bieden.

Onze EHBO'ers zijn getraind om snel en effectief te handelen in noodsituaties. Ze kunnen eerste hulp bieden bij bijvoorbeeld verwondingen, hartstilstand en bewusteloosheid. Daarnaast kunnen ze ook helpen bij het gebruik van AED's en het stabiliseren van slachtoffers voordat professionele medische hulp arriveert.

Bij EHBO Hengelo zijn we trots op ons werk en de bijdrage die we leveren aan de veiligheid van bezoekers op evenementen. We werken samen met organisatoren om ervoor te zorgen dat hun evenement veilig en succesvol verloopt. Als je geïnteresseerd bent in het worden van vrijwilliger bij EHBO Hengelo, neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe mensen die ons team willen versterken en bijdragen aan onze missie om de veiligheid van bezoekers op evenementen te waarborgen.

EHBO Hengelo is een vrijwilligersorganisatie met als doel het verzorgen van EHBO-diensten tijdens evenementen. Onze ervaren EHBO'ers zijn getraind om eerste hulp te bieden bij ongevallen en noodsituaties. Van kleine bijeenkomsten tot grote festivals, EHBO Hengelo staat voor u klaar!

Onze diensten:

• EHBO-posten: we kunnen EHBO-posten opzetten op uw evenementenlocatie om snel en efficiënt eerste hulp te bieden aan bezoekers.
  • Materiaalverhuur: EHBO Hengelo kan u voorzien van de benodigde EHBO-materialen, zoals verbandmiddelen, Aed's en brancards.
  • Advies en training: we kunnen u adviseren over de beste EHBO-voorzieningen voor uw evenement en bieden trainingen aan voor uw eigen EHBO-team.

Onze ervaring: EHBO Hengelo heeft ruime ervaring met het verzorgen van EHBO-diensten tijdens evenementen. Zo hebben we bijvoorbeeld EHBO-voorzieningen geleverd voor grote festivals, sportevenementen en bedrijfsbijeenkomsten. Onze EHBO'ers zijn goed opgeleid en hebben de nodige ervaring om snel en professioneel te handelen in noodsituaties.

Neem contact met ons op: Bent u op zoek naar EHBO-diensten voor uw evenement? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie. We helpen u graag verder!

Voor meer informatie over evenementenverzorging of als u zich wilt aanmelden als vrijwilliger, kunt u contact opnemen met Rick Klensman via evenementenverzorging@ehbo-hengelo.nl of per WhatsApp.

Let op: we zijn allemaal vrijwilligers naast ons werk. Houd er rekening mee dat aanvragen voor evenementenondersteuning minimaal 4 weken voor aanvang van het evenement moeten worden ingediend.